Kusin vitamin del 2.

Här kommer del 2 av Sara. Då jag precis avslutat min distanskurs så hade jag en sista uppgift och tvingade därför ut Sara i finkläder och smink på en lerig åker ;) Trots världens sämsta fotoväder med dimma och tjocka vita moln så fick jag mig några favoriter ändå, tur hon är bildskön :)

Kursen jag gått är hos http://emelieohlsson.se/ och det har vart en fantastisk tid där jag lärt mig så oerhört mycket! Innan jag började kursen kom jag knappt från autoläget. Emelie har vart en underbar lärare och så fort pengar finns är jag nog där och knackar på dörren igen, värt alla pengar! :)

Jenny

Hej Josefin! Måste säga att du är duktig på att fotografera! Sen undrar jag vad du använder för kamera/or och vad det är för ras på din hund? :)
Hälsningar Jenny

Svar: Tack så mycket Jenny vad glad jag blir! :) Jag har en vanlig amatörkamera, en Canon eos 600d. Min hund är en lagotto romagnolo, en italiensk tryffelhund :) /Josefin
Josefin Magnusson

2013-09-16 @ 14:09:48
URL: http://jennyaliskt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback