Vixey 8 veckor.

Bilderna är från dagen efter Vixey kommit hem. Var såklart tvungen att ta med mig kameran ut för att föreviga denna härliga valptid, det går fort tills den är över och det är alltid kul att ha bilder att kolla tillbaka på. Som ni ser så är hennes favorit att sitta framför och kolla mig djupt i ögonen = noll variation på bilderna. :) Försökte få några på hundarna tillsammans också men det var inte så enkelt när jag var själv så i helgen tänkte jag få med mig Andreas ut för en lite mer planerad fotografering. Visst är hon bedårande, min framtida stjärna? :)
Tänk att du redan tagit oss med storm! <3

Carola

Åå vad ja längtar till jag oxå får träffa lillfisan! ;)

Svar: Det förstår jag att du gör, hon är ett riktigt charmtroll ;)
Josefin Magnusson

2013-10-22 @ 18:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback