Någon som har något emot fler valpbiler...? ;)

Självklart kommer det en tid framöver krylla av valpbilder på den här bloggen men det kanske är fler än jag som inte får nog av valpbilder? :)
Här är hon alltså, vår lilla Vixey några dagar senare. Och nej utseendemässigt kanske det inte har hänt särskilt mycket men oj vilken förändring till sättet.
 
Första dagarna sov hon mest, vaknade och pussades lite, ropade lite efter mamma och var lite allmänt orolig som en valp är.
NU: En galen krokodil som biter i allt, tuggar på pipleksaker så länge som möjligt (alltså tills jag inte orkar mer och tar bort dom), hämtar skor från skohyllan, försöker få igång Divina på lek (mission impossible) och så vidare. I skrivandets stund försöker hon klänga sig upp i mitt knä medan hon biter mig i händerna och försöker få tag i sladdar att äta på.
Tur för henne att hon är söt när hon sover (och att det är 12 dagar kvar till tentan)! ;)

Sarah

Valpbilder kan man aldrig få för mycket av! Hon är jättesöt :D tycker att du lyckas jättebra med bilderna med, hennes ögon ser så uttrycksfulla ut !

Svar: Tack Sara! :)
Josefin Magnusson

2013-10-25 @ 09:16:49
URL: http://ayamalamute.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback