Kul att ni hittat hit! :)


Min kära vän Stjärtskåran (eller KanDee som ni kallar henne) gjorde en liten kupp häromdagen mot mig genom att lägga ut en länk hit från sin blogg. Livrädd blev jag såklart till en början men efter ha fått massor av fina kommentarer från er nya läsare så måste jag väl medge att jag blev glad :) Hoppas att många av er har hittat hit för att stanna! :)
Fick en sådan inspiration av alla nya kommentarer och läsare att jag med hjälp av lite blodpudding mutade min fina krulltott till lite bilder så att det inte ekar tomt här. Visste ni förresten att det var denna damen som gjorde så att Sandra köpte Selma? ;)

Nathalie B

Åh, vilka underbart fina bilder du tar!

Svar: Men tack Nathalie vad söt du är! :)
Josefin Magnusson

2013-05-15 @ 00:26:36
URL: http://wolfshriek.blogg.se
Maja C

Vilka fina bilder! Och vilken underbar Lagotto du har! är själv uppväxt med två Lagotto , varav den ena var väldigt lik din. De mest personliga hundar jag möt :)

Svar: Vad kul att du gillar bilderna! :) Ja hon är helt underbar med en stooooor personlighet ;)
Josefin Magnusson

2013-06-22 @ 23:50:02
Maja C

Vilka fina bilder, och vilken UNDERBAR Lagotto du har! ÄR själv uppväxt med två Lagotto varav den ena var väldigt lik din! :) fantastiska hundar!

2013-06-22 @ 23:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback