Kunde inte hålla mig...

Blev att åka och hälsa på lilla fölisen igen för att ta lite bilder utomhus! Att fota djur är skapligt mycket svårare än att fota människor, men att fota hundar är tusen gånger lättare än ett föl vill jag lova! Härligt att se honom springa runt och njuta i "vårsolen" :) Tyvärr går det inte direkt att säga åt honom att ställa sig i det bra ljuset så lite begränsad kände jag mig! Men övning ger färdighet och jag tror inte att det var sista gången jag fotade lilla Falcor! Fina Malibu ville också vara med på lite bilder och Falcors mamma Katla fick vara med på ett hörn hon med :)

Anneli Wedin

Jättefina bilder! Djur och barn är svårast att regissera har jag hört, så du ska vara nöjd du har fått till många bra bilder.

2013-03-03 @ 10:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback