Felix 2 månader.

Häromdagen begav jag mig ut på landet för att fota denna lilla filur! :) En riktig sötnos som dock inte var helt nöjd över situationen alla gånger men många fina bilder blev det tillslut! Älskar att fota barn, de är så naturliga om man jämför med att fota vuxna människor! Barn och djur gör som de vill sen gäller det bara att hänga på och försöka fånga ögonblicken :) Lilla Felix kommer ni få se mer av i bloggen eftersom han blivit utnämnt till mitt lilla träningsobjekt. Tanken är att fota honom med jämna mellanrum, dels för min egen tränings skull men också kul för hans familj - win win situation :)
Blev en hel del bilder i detta inlägg, svårt att välja ett fåtal men här kommer några av mina favoriter! :)


Anneli Wedin

Min duktiga dotter! Jättefina bilder!!

2013-03-22 @ 17:14:29
Jossa

Jag dör! Min fina lilla prins<3 och duktiga fotograf BFF <3

2013-03-22 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback